Poslední recenze (9)
Ray (2004)
Jako milovník Jazzu mám bohužel sklon k pozitivní zaujatosti. Pokud bych měl brát v potaz pouze obraz a děj, máme tu další klišé o tom jak géniové hudby a naši milovaní umělci mají i svou stinnou sránku. Za mně ale 5/5, a to jen proto že je to jeden z mých oblíbených černochů. Pokud bych hodnotil pouze film jako takový, něměl vztah k dané hudbě, jsme na 3*.
Interstellar (2014)
Těšil jsem se po dlouhý době do kina na kulervoucí sci-fi. Nejdřív sem protrpěl prvních 45 minut reklam, a pak sem hltal prvních 45 minut filmu. Po dalších 45 minutách mi došel popkorn i tekutej černej cukr s ledem, a po dalších 45 minutách se mi začlo chtít chcát. Bohužel co čert nechtěl, ač mám sci-fi převelice rád, posledních 45 minut jsem skoro prospal. Utahanější a nesmyslnější rádoby-pointu která by s digitálkama opravdu nefungovala už by snad nikdo vymyslet nedokázal. S radostí jsem z kina odcházel a děkoval satanovi za to, že to konečně skončilo..
Osm hrozných (2015)
Opravdu jsem míval Tatrantýnův styl rád. Herecké obsazení na jedničku, a dialogy jedna radost. Tenhle film si ale bohužel zakládá na povídání a kecání tak moc, že jsem si po polovině přál ať už se tam sakra postřílej, hlavně ať už držej hubu. Kdyby to Quentin zkrátil tak o hodinu, byl by to naprosto bezchybnatý kousek. Vypadá to ale že se nám začíná opíjet svým ®umem. Míň keců, a víc akce by z tohoto kousku udělalo pořádnou pecku!