Oblíbené seriály (9)
Hannibal (2013)
Neuvěřitelné! Filmy o Hannibalovi mám rád, ale tohle miluju. Seriál na kterým jsem asi nejvíc závislej. Psycho, zvrácenost, paranoia, napětí, Mads, Hugh, vraždy, originalita. Nemůžu se nabažit. Po první sérii nemůžu být spokojenější. Uvidíme co přinese ta druhá. 100%(Babica by si měl vzít příklad z Hannibala, to co předvádí v kuchyni je mistrovský um. Jedna pochoutka za druhou)
Dexter (2006)
Naprostá TOP v seriálech. Seriál se všemi aspekty na správném místě a zajímavou myšlenkou, která je každou svou řadou originální a vždy přináší něco nového. Konec bych tak špatně neviděl. Za mě Dexter 100%. Seriál, kterej si určitě někdy rád zopakuju.
Přátelé (1994)
Joey, Chandler, Monika, Rachel, Ross a Phoebe --> šestice, která bude v mém srdci mít místečko navždy. Na celý tento seriál se nedá zapomenout, především svou vtipností a šarmem. Dokáže rozesmutnit, ale hned na to rozveselit. 238 dílů nekončících emocí, které ve mně vyvolávají pocit štěstí(poslední díl je vždycky na infarkt). 100%
Mr. Bean (1990)
Nejlepší humorný herec, který umí zahrát sám celý přiběh, především pomocí jeho parádních grimas a pohybů.. Nejlepší komik všech dob!!
Perníkový táta (2008)
Naprosto parádní seriál, který nemá z těch 5 sérií ani jednu slabou. Perníkovej táta si drží určitý standard, a to hodně vysoký. Cranston mi byl do této doby nesympatickej, ale to co tady spáchal společně s dalšíma hlavníma postavama a i vedlejšíma se jen tak nevidí. Casting se povedl na maximum. Seriál má i svou hloubku a výtečný je i po psychologické stránce, kdy nám ukazuje proměnu člověka v jednotlivých stádiích života a toho jak se Vám změní život, když se přidáte do tohoto businessu. Samozřejmě se to dá vztahovat i jinak a ne jen na vaření či práci s drogami. Za mě určitě nejoblíbenější 4. série alias Gus Fring. 95%
Sherlock (2010)
Úžasné herecké obsazení a originalita co do scénáře, kamery i speciálních efektů dělá ze seriálu jeden z nejlepších ve svém oboru. Neuvěřitelně nápadité a výborně zpracované příběhy na motivy Mr Doyla. Pak také komická dvojice Cumberbatch a Freeman dělá svoje. Když se to všechno takhle skloubilo, vzniklo dílo, na které se můžu dívat pořád a stále je zábavné. Jasná TOP. 100%
Black Books (2000)
Ach ti angláni. Další komediální seriál a další pro mě totální zábava, která se s ničím nesere a nebere si ohledy na nikoho. Před tím než jsem tento seroš rozjel, měl jsem jisté obavy z důvodu hlavní role Dylana Morana, kterého zrovna moc nemusím, ale jsem se úplně úžasně hodil a ta jeho napsaná postava a chování určitě patří k TOPce. Scénář je vtipný v každém díle, žádná řada nekolísá. Režiséři nedělali nějaké experimentální skopičiny, udělali klidné prostředí s neklidnými postavami. Opravdu povedený seriál, který dokonce vyřadil z mé Topky "Futuramu". 95%
Misfits: Zmetci (2009)
Po první série jsem absolutně nadšen. Angličani dávají Americe slušně na prdel. Doufám že si seriál bude držet takovouhle kvalitu nadále. 100% - Po 3.sérii euforie zůstává. 100%
Domek z karet (2013)
Po třetí sérii jde seriál do Topky a předvedl mi, že i tak dokonalé dílo se může pořád a pořád zlepšovat. Nikdy jsem nejevil zájem o politiku, tak jako po shlédnutí tohoto seriálu. Postavy, dialogy, autentičnost, brilantně psaný scénář. Nic zde nechybí a ještě se vše stále zdokonaluje. Pocta seriálové kinematografii a jeden z největších seriálových klenotů 21. století. 100%