Oblíbené seriály (7)
One Piece (1999)
K One Piecu jsem se dostal sice až po Narutovi, ale hned jsem si ho strašně oblíbil. Nebezpečně chytlavé anime s velice pestrým světem a postavami.
Naruto: Šippúden (2007)
Oproti první řadě Naruta nabrala tato série jak víc akce, postav, tak i zvratů a občas i srdcervoucích momentů. Výborné anime, troufám si tvrdit, že nejlepší.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Když se mě někdo zeptá, jaký je nejlepší válečný film/seríál, odpovím mu jednoznačně Bratrstvo neohrožených. Proč ? Autentické prosředí, příběhy a akce od začátku dokonce. Napětí, akce, emoce, vše se vtomto seriálu najde.