Recenze (1 330)
Volný pád (1993)
Ouč. To je strašná bezmyšlenkovitě dementní píčovina
Chata na prodej (2018)
Hůř podané repliky jsem teda dlouho neviděl. Shame on you.
Na nože: Glass Onion (2022)
Docela nuda
Training Day (2001)
Uf. Nejlepší na tom filmu je, že se tam snad milionkrát ozve "negře" a nikomu to nepřijde divný. 90's jak hovado, ale jinak je to docela o ničem.
Šílená noc (2022)
Ideální vánoční pohádka pro ne úplně malé děti.
Nevina (2021) (seriál)
Akorát jsou ty Španělé hrozný držky.
Drž se blízko (2021) (seriál)
Nakonec lepší, než jsem čekal. Hlavní typka nic moc herecky, ale ostatní postavy to táhnou.
Zmrzlá planeta - Série 2 (2022) (série)
Insane. Filmařská pohádka. Příběhy zvířátek jsou někdy trochu nudnější, ale pak je tam zase mega lavina, nebo papoušek co v horách hoduje na mrtvole. Top.
Rod Draka (2022) (seriál)
Top
Mimořádná událost (2022)
Chtěl jsem dát alespoň něco, protože narozdíl od vlastníků nebo jak se ta chcanka jmenuje, to není úplně nekoukatelný. ALE CO TEN RAPE na konci? Wtf? Je režisér úplně postiženej? Všechny ostatní chyby filmu jsou stranou, co to mělo sakra bejt?