Recenze (1 330)
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
Jonina mě srala hned po první řadě, ale zase Honza byl dobrej masér . No a nakonec souboj o opičí hlavu mezi Markétou a Janem , to se nedá zapomenout !
Kdo přežije - Filipíny (2012) (série)
Jake upadnul na hrabě , čímž klanu molochu umožnil oženit se s Venezuelou. Dobrá série
Mistři hazardu (2005)
Otravný
Supermiss (2016) (pořad)
Jan Čenský má fakt dobrý kozy
Prostřeno! (2010) (pořad)
Fuj to je mrdka pro super nudný lidi.
Útěk do divočiny (2007)
Tak jako proč ne, ale musí to mít dvě a půl hodiny ? Hodně plitký
Barbara Wood: Srdce pro Indii (2011) (TV film)
Pětiminutová scéna děsivé jízdy kamionu po indickem tržišti je top a zbytek jsem už neviděl
Kukučka (2015) (seriál)
Zní to skvělé !
Everest (2015)
Film trochu neví co chce sledovat. Škoda . Ještě když tam ten den umřelo daleko víc ! Prostě promrhana šance na survival drama s epickým landscapem
Rok ďábla (2002)
Satba!