Recenze (1 332)
Zúčtování (2016)
Jep
Sejmi prezidenta (2014)
Asi to má být vtipné. To dítě je , no . No.
Červená světla (2012)
Dobrej konec nevykompenzuje tu nudu , 50/50 .
Rammstein in Amerika (2015) (koncert)
Dokument dobrej, ale trochu Dlouhej a místy hluchej . Potažmo repetitivní .
Ghoul (2015)
Obyčejný ff . No a co že to natočil Czech, stejně je to slabej průměr
Šin Godžira (2016)
Tohle! Bože! Kdo nezvládne reformaci, je debil. Totální stylovka, v atmosféře 50 let, ale smodernim haluzem. Nejlepší destrukce za dloooooouhou dobu biatch!
Modrý blesk (1999)
Zobraozvat negry jako Tupý negry
Jak funguje Země (2013) (seriál)
Eh ! Kurva. Jestli se vám to líbí tak ste debilove a jeďte s bugynou do hor
Most mezi kýčem a mystikou (2002) (TV film)
Nudný staticky dokument. Ale zato obsahuje zajímavé informace, pokud prezijete opravdu odpornou práci s kamerou
Hawaii Five-O (1968) (seriál)
Neviděl jsem to, hodnocení nejde zrušit,