Recenze (1 332)
Kriminálka Jurský park (2011) (seriál)
Ale jistě
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Slabší 4* - autopsy má dobrý napad, prostředí i herce , ale nakonec to vyjde do divný pointy
V moci ďábla (2005)
" dle skutečné události" nemůže obhájit stupidity u soudu. Nuda k posrani
Smysl života pana Horvátha (2015) (TV film)
Cikankani a pan za kamerou .. proti generalizaci a kolektivni vině, nebo taky ne. Přehlídka sympatických chlapíků
Kong: Ostrov lebek (2017)
Nejlepší helka hopice co jsem viděl. Žádnej zázrak to stále není, ale nenudil jsem se. Překvapivě velka výprava a monstrózní rozměry to vytahují na spokojenost
Kdo přežije - Millennials vs Gen X (2016) (série)
Určitě hannach ! Ta byla nejdál . No a dědici se moc nepredvedli teda , pro mně horší než trojka
Kdo přežije - Caramoan (2013) (série)
Favorite tentokrát zklamali teda. Nechápu jak mohl O'grill na pochcat Natlamana . To se jako nedělá. Kdyby tam v druhý půlce po vyřazování z opičího klubu nevlitly ty guerila shipmope , tak bych to snad ani nehodnotil !!
Loft (2008)
Přecenění , nuda a vodeni za nos . Když se scénář předhání v tom kdo dosahuje morálního dna, vytrácí se zábava
Pán elfů (2012)
G
Fotografie (2012) (seriál)
Perfektní úvod do obrazovosti 20. Stoleti. Skvěle udělaný dokument plný vizuálních berliček k pochopení záměrů . Díl o německém objektivismu bych tesal do pomníku modernity .