Recenze (1 330)
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Dost dobrá geek komedie bez nudnyho fekalu a sterea
Simpsonovi ve filmu (2007)
Vidím to takhle, jak už tady jeden přítel Jarina psal: je nemožné aby si něco udrželo kvalitu tak dlouho... ovšem podle mě je tento film spíše vrcholem takové druhé mízy seriálu, která zacla někde v 9-10 sérii ( extremisti pokladaj za konec původních simpsonu prakticky už 7 sérii viz. Deadhomersociety.com) a je typická změnou humoru a satiry a ztrátou jakési uveritelnosti činu, či zakotvenosti v karikatuře rodiny. Homer se prostě chová extremneji a jeho rekce jsou min lidské a přirozeně. ,i když cti základní charakter. Tento posun však přinesl mnoho super dílů a celých sérii (14-15 ) s jiným, "konkurenceschopnejsim" přístupem k parodovani reality. ... ale tato míza končí s attakem 20. Série (přičemž třeba 23 je fiasko.) tam proběhl další posun, pofilmových simpsonu, se kterými film v porovnání značně vyhrává a převyšuje je. Můžeme doufat v ještě jeden kolem 30 série, kde prorokuji opětovné zlepšení kvality po pár povedených dílech kolem 26. Série :D
Na návštěvě (2015)
podle mě by to tady mohlo mít tak 75%. On night salamalatalan je trochu problém. Kdyby to natočil nejakej neznamej jouda, byl by to adept na FF roku. No ale takhle by se dalo čekat víc a prisneji řekněme. .. já však uznávám že jsem byl napnuty a ani mě nesraly ty děti
Oskarova oáza (2011) (seriál)
Rychlý, vtipný. Docela divný, jen zase osflaknuta animace
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Já to musím hlásit z principu, takhle odflaknout chudáka vernaka. S hnusmejma Disney krizencema
Cesta na Měsíc (1902)
NÁMRD. Sci fi jak debil, a to retro!
Jack Frost (1998)
Jak sem tomuhle mohl dát nekdy pět ? Hacklej účet doliku? :D
Život pod vodou (2004)
Divnost, těžko jednoduše uchopitelna a takovým tím quazi-artovym naznacovanim celkem pomalá, čili v řeči vína dieselu nudná. Nadruhou stranu chápu že pan direktor dělá vše pro to aby měl specifickej rukopis a tohle bylo o dost lepší než Rushmore (mrdka), cili hodím tři a dám si někdy zas něco od tohohle cápka!
Hvozd (2015)
Mezi 3-4. Autor viděl ills. Scénář mohl bejt lepší, bez kretenskyho klišovyho jednání postav. Ale +++ cením napětí, monstra, lesy a I vidlaky I když tam jsou hrozně málo
UFO: Velké spiknutí (2014) (TV film)
Geniální post shit plnej lizardu iluminatu a těch stavnatejch konspiracek. Jesteri nutí lidi vytvářet kruhy v obilí aby mohli pasovat bikrystaly v kraliccich z Anglie do USA :) + plus samozřejmě černý sliz!!!