Recenze (39)
Temný rytíř (2008)
Recenze jedním slovem: Awefuckingsome
Sejmi je všechny (2007)
86 minut nabitých akcí, ale více než akční si toto dílko zaslouží přízvisko komedie! Kdo tenhle film bere vážně, toho já lituji :-) Fuck me sideways! Bavil jsem se královsky :-)
AHOJ DĚDO aneb co tebe čeká, nás zatím nečeká (2007) (koncert)
První koncík a fotogalérka opravdu stojí za to:))
Asterix a překvapení pro Cézara (1985)
Pro mě absolutně nejlepší Asterix, rovnat se mu může jen vaření dortu v Asterixovi a Kleopatře:)) Včera jsem si pořídil originální DVD v řetězci Bontonland za pouhých 99!Kč a od té doby se dívám stále dokola...tolik skrytých vtípků jsem tam našel:))
Já, legenda (2007)
Velké očekávání - velké zklamání. Pro mě slabší odvar 28 dní poté.
Jackie Brown (1997)
Docela mě zklamalo rozuzlení filmu, bum bum a je hotovo. Čekal jsem nějaký zvrat nebo něco nečekaného, nakonec jsem se dočkal závěru, který vůbec nechápu. Miluje ji a nesnáší svou práci, tak proč s ní sakra neodjel?? Báječné herecké výkony tento film posunují o level výše.
Pelíšky (1999)
Tento film se po právu ihned po uvedení stal klasikou.
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Fantastická čtyřka nepatří k mým oblíbeným komiksům a proto jsem od filmu čekal málo, kterého se mi i dostalo. Jedno pokoukáníčko stačilo, podruhé si určitě nepustím.
Ukradené Vánoce (1993)
Dnes již kultovní věc od Tima Burtona. Podle mě nejlepší spojení Burtona s Elfmanem. Nechápu, proč se Burton neujal i režie, počítám, že Selickovi stejně moc prostoru nedal. Viděl jsem i se slovenským dabingem, který je podle mě velice povedený. O to více lituji toho, že český dabing není. Ale stejně originál je originál. A ten je dokonalý!Jasnějších 5* snad ani nemůže být.