Poslední recenze (61)
Oppenheimer (2023)
Je mi to vlastně líto, ale poslouchat v kuse tříhodinovou ne(řízenou) řetězovou smršť keců, to by umořilo i vola. Viděl jsem hodně ukecaných filmů , ale tohle opravdu nebralo konce. Kamera , zvuk , herci , dobře odvedená práce. Dialogy bych se fakt učit nechtěl.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Příliš dlouhá stopáž na udržení pozornosti filmu až do konce . Neustálé lízání si ran , funění , plazení , vyhrabávání , nahánění atd. bez nějakého odpočinku nebo flashbacku mně natolik unavilo , že jsem vypadl z děje a už jsem se nechytl . Kamera opravdu nekompromisní a po zásluze Oscar . Leonardo si ocenění už konečně zasloužil , ale spíže za to co pro film za celou svou dosavadní kariéru udělal , ne přímo za Revenanta a já mu ho upřímně přeji .
Osm hrozných (2015)
Kdyby jen po celý film jezdil dostavník zasněženou krajinou prozářenou sluncem za hudby Morriconeho , udělal by Quentin lépe . Takhle to byla především užvaněná nuda završená prvky explicitního násilí , nic víc .