Recenze (39)
Prezidentka (2022)
Jsem asi jinej, tenhle film je krasnej!
Jagun Jagun: Válečník (2023)
To si snad dela ten netflus prdel! Za tohle ja platim !!! Chce se mi blejt, traparna !!! Nejhorsi film, co jsem kdy videl.
Těžké časy (2004)
Filmy z vězeňského prostředí mám rád, hlavní postava však absolutně nesympatická, nevěřil jsem ani mrknutí oka. Kdyby si herci “záporáka” (budiž mu v reálu země lehká) a “klaďase” vyměnili role, byla by to pecka. Škoda. I tak celkově 60%
Dokonalé repliky (2018)
První hvězdu za myšlenku, druhou za Keanu s Alicí a uvěřitelnost jejich postav. Jinak mi to přišlo celkově takové levné, narychlo zbastlené. A tvůrce speciálních efektů robůtka byl asi naklonovanej z 80. let. Záporáci jsou až moc záporný a Zoe je jméno mého psa, tak jsem ještě přemýšlel o 3. hvězdě, ale nechám už to tak.
Morbius (2022)
Nekdo srovnava s druhym Venomem, me to prijde jako takovy lepsi Hulk jednicka :D Jediny problem byla zminovana primocarost a predvidatelnost. Celkove vsak nebylo tak spatny. Rozhodoval jsem se mezi 3-4* ale jelikoz Danovi Espinozovi jsem fandil v Luciferovi, tak se priklanim k te lepsi variante ;) … hihi.
Tour de doping (2017) (TV film)
Lituju času, který jsem nad tímto výplodem strávil a jsem opravdu vytočenej. Co je toto za sračku!
Válka zítřka (2021)
Je to vykrádačka všeho možnýho, ale originální vykrádačka. Díky ní jsem čekal klišoidní závěr, který mile překvapil, že se nedostavil, a tudíš celek jako takový je naprosto unikátní. A ano, uznávám, Chisovi bych věřil víc vojáka, než vědce.
Nikdo (2021)
Vám asi všem jeblo s těma 4 hvězdama? Tenhle film je náser!
Lazarus (2021)
Je mi strasne lito tech hercu.
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Každý druhý pacient si příjde, hele kuk a šup našli jsme nádor tam a tam. Až se začínám víc bát raka než Covidu. Ale jinak super, žeru každej díl a jedu jeden za druhým. Uvěřitelná hlavní postava a sympatické i ty ostatní, každá svým způsobem. Doporučuju.