Recenze (144)
Everest (2015)
Viděno v Londýně.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Bohužel naprosto nesmyslný film, jelikož v konc. táborech nebylo možné se plotu přiblížit z důvodu zastřelení německým vojákem. Škoda, ale když nebudu na tento fakt hledět, dalo se.
Babovřesky (2013)
Za takové filmy by se mělo chodit do vězení. Bez debaty.
Kmeny - Cosplay (2015) (epizoda)
Pěkně přiblížená subkultura, narozdíl od Rapu či Hooligans.
Kmeny - Rap (2015) (epizoda)
Jsem velký fanoušek rapu, ale z tohoto dílu jsme byl hodně zklamaný. Čekal jsem, že nám autor, jako například v punku, ukáže rozhovory s více rapery, chybí mi tam třeba průkopník CZ rapu - Hugo Toxxx, nebo v posledních letech stále se zlepěující a troufám si tvrdit, že momentálně není v CZ/SK scéně nikdo lepší, jako Smack. Škoda.
Kmeny - Hooligans (2015) (epizoda)
Nerozumím moc pojetí autora ve vedení tohoto snímku o Hooligans. Záběry z autobusu jsou naprosto zbytečně dlouhé, mohlo se to zkrátit na 1/10 času, až mi je místy za autora hodně trapně. Navíc pod pojmem Hooligans si představuju něco jiného, než co autor většinu času ukazuje, protože kdyby chtěl Hooligans, jde točit baníkovce nebo sparťany.. Za mě nezvládnuté.
American Horror Story - Asylum (2012) (série)
Bezkonkurenčně nejlepší série AHS, které nechybí naprosto nic.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Naprostá šílenost, v kině jsem si tenhle film hodně užil.
Město 44 (2014)
Nechápu důvod těch 'Matrixových scén' podložených hudbou z super amerických akčňkáků:D bez nich by film dostal 4*.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
Lekačky dobré, ale předvídatelné... A Edward je opravdu hrozné děcko.