Recenze (1 942)
Osm hrozných (2015)
Upřímně mě to moc nesedlo, ten rozjezd je pomalej ale nakonec to jede. Ta zasněžená chata a pár lidí v ní, atmosféra tam je až na ty zbytečný kecy.
Wonder Woman (2009)
Diana a laso pravdy, dobrodružství se vším všudy.
Fantastická čtyřka (2015)
Na komiks, to je nějaký nezajímavý. Nic moc.
Creed (2015)
Joooo, opět ke kořenům. Hodně mocný, tohle mě dostalo. Nemohu jinak Creed, totální peckový, neuvěřitelně motivující. Rocky je nesmrtelnej, fakt, že jo.
Přeludy (2015)
Tak už bylo plno hororů na toto téma. Stejně i tak to nebylo tak špatné. Typický haunted horor, v podstatě přeludy a halucinace komu se to taky nemůže stát co???
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Síla se vrátila. Skoro čtyřicet let po prvních Hvězdných válkách je tu opět vývážený dobrodružný sci-fi příběh. Který ovšem, má i svoje slabé stránky. Dvouhodinová stopáž, než se rozkoukáte je po filmu. Obsazení nových herců za mě dobrý. Daisy /Rey/ se mi líbila hodně, dokonalá- budoucí síla. Finn zajímavý rozmetal moje obavy už od první scény. Poe perfektní jen má málo prostoru. Záporák měl celkem charizma, jen když měl nasazenou masku. Rozhodně jedno z největších překvapení roku - úctyhodný blockbuster.
Krampus: Táhni k čertu (2015)
Rozhodně ten pravý horor na vánoční náladu jak dělaný. Je to celé vynikajcí atmosféra i samotný příběh, tady mě opravdu u srdce zahřálo.
Zálesák (1996)
Co všichni furt máte proti Chuckovi??? Je to poučné i pro děti, chráníme lesy přece. Jednoduše - Ježíš možná uměl chodit po vodě, ale Chuck Norris umí chodit po Ježíšovi!
Supergirl (2015) (seriál)
Po čase jsem dospěl k závěru, že tato Supergirl mě neudržela. Skončil jsem někde při začátku druhé řady, kdy se dál nedalo sledovat. Helen Slater byla o dost charismatičtější.
Husí kůže (2015)
Tak takhle jsem se dlouho nezasmál, příjemná oddychovka na pohodový večer. Jack Black opravdu vtipnej od začátku do konce.