Oblíbené filmy (10)
Čas sluhů (1989)
Želary (2003)
Duše jako kaviár (2004)
Zápisník jedné lásky (2004)
Valmont (1989)
Čistá duše (2001)
Zlo mezi námi (2003)
Skvělý film, nemohla jsem se odtrhnout od začátku do konce. Scény plné násilí byly věrohodné, herec v hlavní roli přesvědčivý, navíc velmi pohledný. V poslední době jeden z nejlepších filmů, které jsem viděla.