Poslední recenze (12)
Telefonní budka (2002)
Po dlouhé době co jsem viděla film, který ve mě vzbudil tolik emocí. V jednu chvíli jsem si málem okousala všechny nehty a chtěla se postavit očekáváním a v další chvíli jsem se pousmála a opět si usedla do pohodlné pozice, kterou za chvíli opět vystřídalo napětí,nedočkavost. Film, u kterého jsem se nenudila, možná jsem očekávala trochu těch akčních scén, ale ve výsledku mi to vůbec nechybělo. Je to krásný důkaz toho, že nezáleží na tom jestli herci lítají vzduchem a střílí po sobě, nebo prostě telefonují v budce, když je skvělý námět, scénař a vše kolem tak mě tenhle film potěšil víc než většina jiných. A hlavně nesmím zapomenout na úžasný výkon herců, kterým jsem "sežrala" všechno, vžila jsem se do toho filmu tak, že jsem pomalu nebyla schopná vnímat okolí a jen jsem si vše užívala.A o tom, že doteď moc nevím jak že to vlastně skončilo ani nemluvím. Za mě palec hore a 5* ;)
Flicka 2 (2010)
Na první díl nic nemá. Flicka je prostě Flicka, ale i přesto to bylo fajn shlédnout si krásnou krajinu jako z pohádky a přenádherní koně, a já jako zastánce tohodle , už jen díky tomu hodnotím tak jak hodnotím. Ani mi nevadilo, že bylo do toho zapojeno i trochu té lásky. Čekala jsem o hodně víc, neměla jsem husinu jak u prvního dílu, ale nakonec to beru jako dobrý film, i přes všechno. :)
Nikdy to nevzdávej (2008)
Očekávala jsem, nějaký trapný akční film ve školním prostředí. Když se nad tím zamyslím, možná to tak je, ale mě tenhle film naprosto nadchl, nejen proto, že se to tam hemžilo samýma svalnatejma chlapcema :D, ale hlavně díky inspirační myšlence, kterou jsem v tomhle filmu našla. Na první dojem to je docelá klišé "párty,kluci,holky,láska", akorát pro změnu do toho bylo zapojeno trochu bojování. Ale i přesto, se mi tenhle film naprosto líbil,jak z důvodu, které jsem psala, tak také proto, že mám filmy tohohle typu ráda a doporučuji ho všem, jak lidem co mají rádi různé boje v ringu, nebo jen normální příběh lásky, který také potěší. :)