Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Domek z karet (2013)
Who gon stop me. Po dlouhé době konečně seriál, nad kterým má cenu ztrácet čas. 98%
Kobra 11 (1996)
Městečko South Park (1997)
Červený trpaslík (1988)
Na žádný seriál se dívat stále dokola nedá , Red Dwarf je vyjímka , která potvrzuje pravidlo .
Hercule Poirot (1989)
Skvěle zpracované , geniálně vybraní herci a v neposlední řadě nádherná gentelmanská doba Vám zaručí to , že se nudit opravdu nebudete .
Malá Velká Británie (2003)
Malviviendo (2008)
Skvělá zábava . Partě nadšených mladých filmařů se povedl skvělý počin . Občas se v některých postavách dokonce vidím . Zde je názorně vidět , že ohromný rozpočet , stádo režisérů , maskérny a další vymoženost jsou vlastně k ničemu . Před tímto se opravdu klaním .