Poslední recenze (38)
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Jsem si jistá, že krásnější seriál jsem neviděla a nikdy neuvidím :-)
Zabití posvátného jelena (2017)
Jack staví dům jsem přežila, Climaxu Gaspara Noe se úspěšně vyhnula, a bláhově si myslela, že z mošničky bizáru mám na nějaký čas vybráno. ,,Bude to švandovní," říkali. Nebylo. Jednu hvězdičku dávám jen proto, že jsem realitu týhle šílenosti mohla opustit. Jo a špagety? Ty si ještě dlouho nedám...
V zajetí démonů 2 (2016)
S kamarádkou jsme nedávno neoficiálně založily nedělní klub fanoušků hororu (máte pravdu, jsme dvě holky, které sledují snímek škvírou mezi prsty, zatímco ječí v kině a je jim skoro 27) a přestože jsem při Conjuring 2 prodělala pár poctivejch mrtvic, předchozí díl mi přišel děsivější. I tak mě u druhého pokračování potěšilo prostředí Anglie, scéna, kdy Ed Warren zpovídá ducha staříka s rutinou pracovníka KFC a celkově postava Eda Warrena, protože Mirky Dušíny můžu. Jen by mě zajímala jedna věc - proč jeptiška?!