Recenze (172)
Rudé horko (1988)
Kdo by čekal, že průměrný osmdesátkový film bude v dnešní impotentní a idiocky korektní době působit tak dobře? Dneska už by to takhle nešlo natočit a o to víc si jej vážím.
Od koťátek pracky pryč! Hon na internetového zabijáka (2019) (seriál)
Celkem nuda. Co mě ale dost zarazilo, byla reakce tý ženský, která brečela při zabití koček, ale při vraždě člověka zůstala v klidu. Nepochopitelný.
Rambo: Poslední krev (2019)
Sly s Arniem budou už navždy největší legendy filmu a pokud je tohle fakt poslední Rambo, jsem spokojen. Jen mě mrzí, že závěr nebyl delší, chtěl bych se s Johnem, který mě provázel už od dětsví, loučit trošku dýl. Při zavěrečných titulkách jsem měl slzy na krajíčku. Bez prdele.
Poslední dům nalevo (2009)
Strašně jsem to těm zmrdům přál, škoda že to nebylo ještě brutálnější.
Venom (2018)
Šílenost, která v zábavnosti překonává všechny ty avengers omalovánky. Rychle další díl.
Dravci (1999)
Narazil jsem na to úplnou náhodou a musím říct, dlouho jsem se tak nepobavil.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Začíná to jako aktivistická sračka a skončí to jako aktivistická sračka. Mezitím pár dobrých i špatných scén, herci kromě Pratta na zabití, hudba absolutně tragická. Hollywood zničil další skvělou sérii. Bravo, čůraci.
Rosemary má děťátko (1968)
Pro mě snad nejvíc nepříjemnej film v životě. To neuvěřitelný trápení jsem prožíval s hlavní hrdinkou jako bych byl ona sama. Neskutečný herecký koncert Mii Farrow, který považuju společně s Jodie Foster v Mlčení jehňátek za nejlepší ženský herecký výkony všech dob.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Dospělej film, kterej se ničeho nebojí. Vaughn je frajer.
Dunkerk (2017)
Typický Nolan. Dokonale promyšlené, originální, epické. A jako každý jeho film, i tohle si pustím minimálně ještě 5x, abych to plně docenil. Myslel jsem, že válečné filmy mají limity, ale mistr Nolan mi ukázal, jak moc jsem se mýlil.