Recenze (357)
Sázka na nejistotu (2015)
Chápem, chápem, dokonca som si myslela, že ma táto téma bude baviť. A aj baví, ale film je pre mňa absolútne nezáživne natočený. A po tom, čo mi tretí krát padla hlava už nevládzem ďalej pozerať. R.I.P. posledná pol hodina.
Hustle a Flow (2005)
A tak strašne som to chcela vypnúť v domnení, že ma to nebude baviť...
Holidays (2016)
Tak, keď chcete len tak trošku omámiť slečnu chloroformom a ona vás rozseká jak bábovku na raňajky. Ten posledný príbeh bol kultové zakončenie. Aj keď v podstate to všetko boli len bludy bez konca, dá sa pri tom prebaviť a koniec koncov je to zaujímavé. Ale nikto od toho nemôže nič očakávať.
Koe no katači (2016)
Správanie postáv mi prišlo až prehnane iracionálne. A to mi dokázalo zničiť celú krásu filmu.
Bratislavafilm (2009)
Na piču jak celá Bratislava. Ešte k tomu strih ako v jednom nemenovanom českom filme, len do pozadia nespievkal Rymus ale nejaký iný slovenský "umelec". Namiesto zvelebovania slovenska pome natočiť "dokument" so slovenskými "celebritami" o tom, akí sme kokoti, že nevieme ani film natočiť. A čím viac sa snažili spraviť realistický scenár, tým to bolo celé horšie. Je mi zle z toho. Ale v jednej veci mal scenár peavdu: "všecko je to len o peňázoch"...
Nebezpečná krása (1998)
Po tak dlhej dobe sa moje srdce znovu utápa v slasti z kusu kvalitného umenia, na ktorom si dal náš druh skutočne záležať.
Vykolejená (2015)
Jediné, čo môžem na tomto filme pochváliť je výber hlavnej herečky, ktorá nevyzerala ako typická hrdinka romantických komédií.
Kruhy (2017)
faking kiding mi
Okresní přebor (2010) (seriál)
16x jednohubka + futbal + humor = okresní přebor
Okresní přebor - Forbes (2010) (epizoda)
veta "zabijem ťa popolníkom" naberá konečne reálne obrátky