Recenze (101)
Duna (2021)
Ani som sa s postavami nestihol zoznámiť a už bolo po nich. Uvítal by som viac pozadia (myslím príbehového, kulís a výpravy tam bolo dosť).
Sociální dilema (2020)
Pobavilo, že okamžite po dôraznej vete "Neklikajte na odporúčané videá!" mi Netflix zobrazil .... wait for it .... odporúčané videá.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Tak toto som vôbec nepochopil. Rovnako, ako som kedysi nepochopil Shining.
Postiženi muzikou (2019)
Skutočne mal tento film aj scenár, aj réžiu? Pýtam sa, pretože hlavu ani pätu teda nemal :( A to hodnotím ako fanúšik kapely!
Pokoj (2019)
Filmu som (snáď) pochopil, no potrebu jeho natočenia nie.
Havel (2020)
SPOILER: Párty, milenky, párty, milenky, bum, záver, Václavák. Akože čože?
Na nože (2019)
Tak trochu Vražda v Orient Exprese a tak trochu Gone girl, ale lepšie od oboch. Výborný scenár, výborné popkultúrne narážky, výborný Craigov prízvuk.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Wow! Hlavné postavy ani na tretí pokus nezačali byť zaujímavé! Zbesilá naháňačka, pri ktorej ale bolo napínavé leda tak sledovanie hodiniek.
New York v čase korony (2020) (TV film)
Tereza Nvotová pred zrkadlom v čase korony.
Mečiar (2017)
Čo by mohlo byť omnoho záživnejšie - film o Fedorovi Flašíkovi. Väčšina filmu bola nuda, ale keď otvoril ústa on, tak som čumel. Až príliš úprimný. Šak sa pozrite sami: Od 1:24:49 do 1:26:30 https://youtu.be/_AijMApp8NM?t=5089