Recenze (40)
Démon pomsty: Krvavá lázeň (2007) (TV film)
docela komedie
Lidská stonožka 2 (2011)
První díl byl dobrý, ale hodně tomu chybělo a připomínalo to béčkovej horor. Druhý díl se s prvním nedá srovnávat. Atmosféra je fantastická a Laurence Harvey též. Najít takovýhle slizouna dalo hodně práce. Tom Six je zvrácenější a zvrácenější.
Big Ben - Cirkusový vzduch (2002) (epizoda)
Krimi? No jo jak jinak Německo. Je to uplně o ničem a že by to byla komedie to se taky říct nedá.
Nejúžasnější videa světa (1999) (pořad)
Kdyby jedno video nepřehrávali 4x a neokecávali 10minut bylo by to v celkum super
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Co si budem řikat Hsselhoff to zabil:D.
Lidská stonožka (2009)
Hláška ,,promiň musím srát" byla celkem vtipná
Splice (2009)
Ze začátku to je krásné a roztomilé, ale později se to dvou vědcům zvrtne a z celýho roztomilýho filmu se stane zvracená uchylárna, kterou už překročila meze. Perfektní obsazení. Příběh nemá chybu.
Pokémon (1997) (seriál)
Teď mi to přijde jako blbost, ale jako malej jsem tohle dost žral a nebyl jsem sám.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Větší ubožárnu vymyslet nemohli.
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
Naprostá blbost. Ty holky na tom musej bejt fakt dost špatně, když dělaj takovýhle věci.