Recenze (22)
Like House 3 (2022) (pořad)
Tohle kdo vymyslel bych zavřel. 30 vteřin jsem vydržel 😤
Arcane (2021) (seriál)
Nejsem fanoušek tohodle žánru a celkově. Obával jsem se na to vůbec podívat, chvíli jsem věděl i proč, ale po prvním díle mě to vtáhlo. A můžu jen říci, top nejlepší seriál za mě 👍
Všichni moji přátelé jsou mrtví (2020)
Tohle prostě jednoduše dokoukat nešlo..
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Vzhledem k množství dílů jsem dlouho odkládál si tento seriál pustit. Pomohl k tomu i dabing si pustit první díl. Náhle hned druhý, třetí..... a ejhle, během víkendu byl seriál skoro dokoukaný. Můžu říct, že je to jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděl, a zvládnul bych to i zopakovat.
Noční návštěva (2020)
Tohle chce odvahu. Stačila mi půl hoďka, na chvili zavřít oči a jen poslouchat. No, naprostá sra*ka, tleskám toto vůbec natočit. "velebnosti, jdu blejt!"
Veni, vidi, vici (2009)
Film teda jako hrozný, ale tři hvězdičky pro Walda gang (Šafránka:))
Příliš osobní známost (2020)
To co jako bylo?? Komedie, romantika, drama, či snad film? .. Pointa bezdradná, příběh děsný, humor žádný, propadák. Jediná záchrana "Hřebíčková", která ale bohužel nemohla tento film nijak zachránit.
Román pro pokročilé (2019)
Ztratil jsem vůli žít :S
I Am Fighter (2020) (pořad)
Really? Neskutečná sr*cka, nehorázný komentování a ty žvásty na oko na kameru? To snad ani nejde vymyslet.. Zavřít oči, vypnout zvuk a pak možná se tenhle "pořad" dá přežít :S
Poklad z půdy (2018) (pořad)
Ne, ne, a prostě ne. Během jedné reklamy jsem přepnul na tento pořad. Netrvalo ani pět minut, abych tuhle frašku hned přepnul raději na teleshopping s koupením vysavače. Jednou větou: Ostuda dávat tento pořad do TV, ostuda těm co to vůbec vymysleli, a ještě horší ostuda lidem co dokázali tento pořad ohodnotit pro mě na nepochopitelně "36%"??? .. jsme fakt národ debil... pokud tohle dokáže někdo dokoukat dokonce. Více rozumu lidi ;)