Recenze (861)
Třicet případů majora Zemana - Studna (1978) (epizoda)
Naprosty Kult. Stejne jako zbytek cele serie. Jako dite jsem byl z tohoto dilu skutecne vysranej. :)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Jedna z nesmrtelných geniálních čs. komedií zlaté éry 60. -70. let.
Bullet Train (2022)
Trikově super, občas vtipný, ale jinak průměr. Nic k čemu bych se chtěl vracet.
Le Mans '66 (2019)
Kurva toto bylo fantastické. Takovej chlapáckej film s koulema a srdcem a vůní testosteronu, benzínu a spálených pneumatik.
Rivalové (2013)
Kurna tohle bylo dobre a to predevsim zasluhou naprosto presvedciveho Brühla.
Chudáčci (2023)
Dychl z toho na me duch filnu jako Baron Prasil nebo Valerie a tyden divu. Neobvykly pocin a Emma Stone podala velmi presvedcivy vykon.
Létání pro začátečníky (2023)
Zvlastni, je to takove absurdum spis nez cistokrevna komedie Ale co cekat od severanu, ze. :)
Bod obnovy (2023)
Prumer, nenadchne ani neurazi. Mohylova je sexy AF.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Slabší než jednička. Tohle si, narozdíl od OG, asi už nezopáknu.
Zabiják (2023)
Sterilní nuda. Pořád jsem čekla, kdy se to pořádně rozjede a najednou byl konec filmu. A ten závěr? Co to sakra mělo bejt? Raději patnáctý díl Johna Wicka, než tohle.