Oblíbené filmy (9)
Vratné lahve (2007)
Je to prostě "Svěrákovina"... k tomu není co dodávat. :)
Mazaný Filip (2003)
Vydařená parodie na "emerikan detektívky". Má to svůj styl. Jedna hláška za druhou. A nejlepší jsou jízdy Tomáše Hanáka autem (v zadním okýnku je vidět, jak si sviští po rovince, ale on to tam s tím volantem kroutí o sto šest :D) Nečekala jsem od toho filmu moc, ale nakonec si troufám říct, že svou úlohu jako komedie splnil.
Pelíšky (1999)
Nezapomenutelné, hořké, komediální...VÝBORNÉ
Šestý smysl (1999)
Naprosto nečekaný závěr (aspoň tedy pro mě) a skvělý herecký výkon. A rozhodně u tohoto filmu neplatí, že se na něj nedá kouknout znovu, vždycky objevím něco, co jsem předtím nepochytila:)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Hrušínský - české eso! Výborná - ne výborná - skvělá a nadprůměrná komedie a parodie, která snad nikdy neomrzí.
Ti druzí (2001)
Výborná duchařinka s parádním závěrem, který jsem nečekala. Film na mě působí velmi "jednoduše" (nebo jak to říci) v dobrém slovasmyslu, nejsou tu žádné přehnané efekty, ale přesto je to velmi napínavý film a já ho musím zařadit k mým oblíbencům mezi horory
Dívčí válka (1991)
"VELMI JSEM SE POSMÁLA"... zaručeně nejlepší divadelní komedie od "božského" Ringa :D
Cesta do Ameriky (1988)
Staré dobré časy s Eddiem - Záměna, Policajt z Beverly Hills.... jedna z takových těch příjemných neomrzitelných komedií
Temný rytíř (2008)
Oproti prvnímu dílu poměrně přitvrdili:) Je tam všechno, co do pořádného akčního napínáku patří! Heath Ledger hraje svoji roli DOKONALE, chvíli mi trvalo, než jsem si na toho "vyšinutého psychopata" zvykla. Mrzí mě výměna herečky Katie Holmes, mám ráda, když obsazení zůstává stejné - pokud to jde.