Recenze (48)
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
No jo,Clintswood,šedivej Hanks super,Twoface Eckhart skvělej,nicméně spíš jako epizoda Vyšetřování leteckých katastrof
Princezna a písař (2014) (TV film)
Překvapivě vtipně dialogová pohádka,Janek je sympatickej a princezna neokoukaná...bez kouzel a čarodějnic.. Nádech historického příběhu,bavil jsem se...
Horizont události (1997)
Slušná práce,hustá atmosféra,vesmírnej horror,paráda.
Rychlá akce (2008)
Fajn,sice to trochu vypadá spíš jako díl nějakýho seriálu,než biják,ale pobavilo.A to nejsem zrovna fanda francouzský kinematografie. K poobědový siestě akorát.
Kongo (1995)
Klasický devadesátky,z dnešního pohledu trochu směšný ale pobaví. Super soundtrack.
Nebezpečný syn (2001) (TV film)
Tak tohle byl vážně omyl,dospívající blbeček,a milující,spravedlivá matka,byl jsem napnutej k prasknutí...
Ant-Man (2015)
Nevim proč,přestože jsem komiksový fanda mě tohle dílko neoslovilo...ale pokoukání na Tauriel za ty tři hvězdy stojí.
Ranař (2011)
Takhle jsem se dlouho nepobavil, jasně že americký klišé s happyendem,ale nesmírně zábavný a hokejový prostředí? Bomba!
Atlas mraků (2012)
Netuším co mi chtěli říct,ale mám toho plnou hlavu.Příběh(y) co se nedal(y) nedokoukat...
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Hrát si s časovými paradoxy je někdy vo hubu,ale tohle je uvěřitelný... Ach, to kouzlo sebeobětovaní...