Recenze (60)
Návrat domů (1948)
Jeden z vůbec nejkvalitnějších Fričových filmů vůbec...skvěle hraje Höger a J.Pehr. Psychologické drama, s přéměsí humoru a lehce existencialistického ražení. Námět a scénář: Leopold Lahola.
There's Only One Sun (2007)
philips Aurea...po tomto snimku...jiny rozmer televize...i reklamy jako takove... :-)
O zrůdách a lidech (1998)
O ZRŮDÁCH A LIDECH....
Divotvorný hrnec (1968)
"Neumí přednášet, neumí zpívat a je plešatý.Tanec mu jakž takž jde"(Jeden z vedoucích společnosti Metro po zkušebních záběrech s Fredem Astairem, 1928)
Letíme do Ria (1933)
"Neumí přednášet, neumí zpívat a je plešatý.Tanec mu jakž takž jde"(Jeden z vedoucích společnosti Metro po zkušebních záběrech s Fredem Astairem, 1928)
Extase (1932)
pro mě velké zklamání...ve srovnání s Erotikonem či "Ze soboty na neděli" mnohem slabší....asi tenhle film predchází nějaká mocná pověst a já jsem od něj čekala více...ale jinak Gustav je vážně talent...režii má v malíčku
Erotikon (1929)
dobrý...vážně dobrý...:-) Gustav je talent, Ita Rina je sexy žena a bezva herečka, NOr Olaf Fjord zase uhlazený a podmanivý i když trošku moc, chlapík a svůdce...prostě celkově moc bezva podívaná...
Východní přísliby (2007)
Tenhle film byl pro mne velkým překvapením...dlouho jsem v kině přemýšlela co ve mě název evokuje a asociuje...byly Srdečné pozdravy z Ruska...čím?nějak mi tenhle příběh v čele s hlavním hrdinům připomíná Jamese Bonda ale po Rusku...sceny jsou efektní, brutální, hudba skvělá, kamera citlivá, herci velice přesvědčivý ...jen to k tem 5* malo chybi...Ale zatim pro me film roku 07
Strach Fay Grimové (2006)
pro me nejvetsi zklamani letosnich Karlových Varů....první půlka skvelá já byla nadsená...bezva kamera, střih, scénář, herci ale od druhé půlky naprostá nudná blbost..porad jedny a´ty samé vtipy...zapletka se neuveritelne vlece, herci zmatení, jako kdyby to v polovině zabalil scénárista i režisér...byla jsem z toho úplně paf....konec neuzvarenej a blbej, takze tenhle film je pro me velkým zklamáním....
Pusinky (2007)
čekala jsem asi od Pusinek hodne...ale film me výjimecne naprosto zklamal...kamara, střih a herečky jsou slusne...ale zbytek...vše mi přislo vykonstruované a k dívčím příběhům to mělo až moc daleko...opravdu nevim, co timto chtela reziserka vyjadrit...brrrrrrrrrrrrr