Poslední recenze (21)
Jasmíniny slzy (2013)
Těžko můžete čekat něco od člověka, který nemá a nikdy neměl žádnou hloubku, vše bylo pouze o penězích a teď najednou nejsou ani ony "cenné" papírky. Když vidím Jasmine, popadne mě kolikrát i strach, kam až to může dojít. Nádherně procítěné a zahrané od Cate, zoufalost, odpor a zlomení osobnosti předvedla precizně.
Orphan (2009)
Fakt jsem si to užila. Od začátku až do konce, jsem byla napnutá jak ty kšandy, ale to bylo naopak ku prospěchu. S ubíhajícím dějem si více a více říkáte, co to sakra je s tou malou pěknou holčičkou? Mezitím, kdy se tatínkovi vecpe do přízně, maminka se začíná bát, co je vlastně Esther zač, ale na to už je pozdě. Otázky se nepřipouštějí. Manipulace v Isabellině podání je opravdu přesvědčivá. A jenom u té to zdaleka nekončí. Rozjede se kolotoč událostí, na jehož zastavení by nestačila ani rodina držící pohromadě. Člověka pak o to víc dostane do kolen to VÝBORNÉ rozuzlení a závěr. Na Esther hodně dlouho nezapomenu.
LEGO® příběh (2014)
Slátanina všeho s ne uplně luxusní myšlenkou a nic moc příběhem. Pravdou ale je, že pohled postavičky převeden na malého kluka mě obměkčil, za to (ale horší) 2*. Znovu bych se k tomuto kousku musela přemáhat velmi dlouho.