Oblíbené filmy (10)
Narušení (1999)
K tomuhle filmu nejde napsat komentář...je to tak dokonalý a uplně nejlepší film co jsem kdy viděla.!!
Útěk do divočiny (2007)
Wind River (2017)
Kill Bill (2003)
Za tenhle film bych Tarantinovi nejradši dala hudlana. Prostě film o pomstě kde je spousta rvaček, krve samurajských mečů které miluju a parádní scénář!Už se nemůžu dočkat na třetí pokračování!!