Poslední recenze (21)
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Po dvou nejstarších dílech od Claude Zidiho a Chabatově Mise Kleopatra rozhodně nejlepší díl. Trochu mi vlastně nesedí změna nastavení Asterixe, protože Clavier byl jak z komiksu, a Cannet, byť je fajn, netrefuje tu mojí představu. Ale jinak dobrý!!! Mise Kleopatra je ale u mě pořád top 🙂✌️
Pánský klub (2022)
Dávám pět, nikoliv, že by to na pět bylo, ale jako reakci na míru humusu, co film dostal. Pánský klub nevzbuzuje velká očekávání a o to víc umí překvapit. Je to film vtipný, milý, dobře vyvážený a především divácký, který nikdy nesklouzne za hranici vkusu. Prostě fajn oddychovka se skvělými hereckými výkony, hláškami a fajn muzikou. Je to film pro všechny generace. Nebál bych se říct, že překonal i svou divadelní předlohu. Za sebe bych dal čtyři a poslal ho do party k Vlastníkům, někdy možná Svěrákům a pak super francouzské sérii Co jsme komu udělali.
Pánský klub (2021) (divadelní záznam)
Divadelně to má rezervy, ale textově a herecky totální špička! Jednoduchá konverzačka se spoustou nečekaných životních mouder a parádní písničkou nakonec.