Oblíbené filmy (10)
Nedotknutelní (2011)
Jeden den (2011)
Le Mans '66 (2019)
Pianista (2002)
Kmotr (1972)
Po mnoho historkách a vyprávění z filmů Kmotr od známých ve mně vyvolalo potřebu se na tento film podívat. Mám rád filmy z tohoto prostředí. Naprosto mě uchvátil děj a postavy. Hlavně Dona Corleoneho, kterého hraje Marlon Brando. Excelentní výkon a hlášky této postavy jsou nezapomenutelné! Hltal jsem každou minutu tohoto filmu a dnes lituji, že jsem se na tento film už nepodíval před lety. Po zhlédnutí tohoto filmu by mě zajímalo, jak to chodí doopravdy v siciliánských rodinách… Geniálně vypracovaný film.
Drž hubu! (2003)
Tento film mě vždycky dovede rozesmát i v mdlé náladě. Depardieu mě svou rolí překvapil (i když hraje v dost komediích). Velmi věrohodně hraje absolutního debila, který by dovedl i v reálu snad vyvolat špetku emocí i u sériového vraha. Renovi prostě takové role sedí. Svižná komedie, kde se bavíte skoro každou minutou se spoustou hlášek.