Poslední recenze (11)
Coldplay: A Head Full of Dreams (2018)
Dokument měl své silné stránky, zejména ze začátku ze záběrů z koncertů jsem měl husí kůži. Některé pasáže mě trochu nudily a dost mě mrzelo, že se zaměřovalo hlavně na poslední desku, než na třeba povedené A Rush of Blood To The Head nebo více o Mylo Xyloto, o kterém bylo zmíněno tak 3 věty. Zdálo se mi, že někteří členové byli trochu více opomenuti než Chris & Phil, kteří tam byli bezmála polovinu času. Na konci se mi zdálo, jako kdyby ten celý dokument byl o propagaci A Head Full of Dreams. Záběry na konci pobavily :) I přes ty výhrady hodnotím dokument tak, jak hodnotím.
Sherlock (2010) (seriál)
Dovolím citovat jeden obrázek na tumblr - "Jediný seriál, kterému stačí 9 dílů na to, aby Vám zruinoval život." Čekání na speciál a na další sérii bude dost dlouhé...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Konečně se mi můj sen o filmu, kde se ukáže Sly, Chuck Norris, Bruce Willis i spolu s Schwarzeneggerem a Van Damem splnil a jsem rád. Nenudilo mě to, i přes trochu pro mě moc tuctový příběh o pomstě. Těším se na třetí pokračování.
Poslední deníček (5)
První KVIFF
Letos jsem se zúčastnil poprvé KVIFF na více dní (poslední 3 dny) se slečnou a zhlédl 10 filmů. Skvělý zážitek z filmového hlediska, horší už z hlediska zad a gastronomického zážitku.