Recenze (173)
Kruh (2002)
Odteraz ked vždycky započujem tu hudbu, ktora znamena že ide Samara budemmsa bat. Važne skvely film s dokonalou atmosferou, a peknou Naomi Watts. Ale asi si ho už nikdy nepozriem pretože tu atmosferu hororovu nechcem zažit. Kdo sa chce takto citit, Kruh je pre vas :-). 9/10
Proroctví (2009)
Prva polovičla vyborna. Cage je fajn, triky su napriek malemu rozpočtu dobré, zaujimave a občas aj napinave. Lenže druha polovička už začina byť naťahovana, nudna a finale sice nebolo najlepšie a ani najhoršie. Priemer. 7/10
Hrdinové (2006) (seriál)
Hodnotenie: 1. SERIA- Serial zaujal už od prvej časti ( kapitoly ) a nutil ma pozerať stale dalšiu a dalšiu. Do toho ešte skvela hudba, postavy ma bavili a pri niektorych momentoch som stracal dych. Finale sa mi na prve zhliadnutie nepačilo ale na druhe zhliadnutie mi vyražalo dych. Každopadne idem na druhu seriu :-). 10/10 Hodnotenie: 2. SERIA- Prve dve časti boli dosť zle. Nezaujimavy dej, nove postavy uplne nudne, scenaristicky nezvladnute. Dalšie časti už boli znovu v tom duchu v ktorom 1. Seria, niekedy prišiel aj vyrazeny dych. No ku koncu sa všetko vratilo na uroveň prvych dielov. Finale nebol finale ( keby sa neobjavil napis koniec druhej knihy ani by som nevedel že je to finale ). Takže nechavam štyri, za dieli od 3 po 9, ktore boli skvele. Trochu sa bojim, no idem na tretiu seriu. 8/10 Hodnotenie: 3. SERIA part 1 ( Volume Villians )- No, určite to nebolo take zle jak som čakal. Prve štyri časti akoby zabludili z nejakej telenovely ( ja jsem tvoje matka, synu ) ale po štyroch častiach telenovela skončila a serial sa rozbehol a už sa nezastavil. Dej ma zaujal všetko by bolo vyborne, len Sylar- to čo bolo? Nechcem spolierovať ale to nebolo prirodzene to čo sa s nim dialo. Takže keby bol prve časti lepšie a Sylar by sa nechoval jako je'nuty tak by to bolo važke super. Uvidime čo dalej :-). PS: 3 seria bola lepšia než druha. 8/10 Hodnotenie: 3. SERIA part 2 ( Volume Fugitives )- Po 1.serii najlepšia seria. Zaujal ma hlavne pribeh, ktory sa svojimi kvalitami može rovnať 1.serii. Postavy ukazali svoju temnu stranku ( niektore svetlu ) a niektore stale balancovali medzi zlom a dobrom. Naopak ma trochu sklamala akcia, ktora mala jedinecnu možnosť v suvislosti s pribehom. Ale to je len malička pripomienka. Hrdinovia sa proste vratili do starych kolaji. Takže sa tešim na 4.seriu :-). 9/10 Hodnotenie: 4. Seria: Koniec dobry, všetko dobre aneb posledna seria sa strašne podarila. Postavy su v najlepšej forme a stretavaju sa s každodennymi problemami človeka aj s nezvyčajnymi problemami Hrdinov. Novy zaporak aka Samuel Sullivan je dobry ale Mr.Sylara nedokaže nahradit.9/10 Hodnotenie: Celok- Hrdinovia boli jeden z najlepších serialov a jeho ukončenie je tragicke pretože Volume 6 mohlo byt možno aj najlepšie zo serialu. Ale čo už. 10/10
Titanic II (2010)
Ach jaj jaj! Absolutna neucta voči ludom z Titanicu, nechutna grafika ( moj počitač doma spravi lepšiu ) a trapny herci. Ale čo sa dalo čakať. Všetkych varujem nepozerajte to pokial sa vam lubil Cameronov Titanic ( Cameron by sa o tom nemal ani dopočuť ) inak utrpite infarkt. U MŇA NAJHORŠÝ FILM AKY SOM KEDY VIDEL!!!! -1/10
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Koniec rozpravky! Už je iba vojna! Určite najlepši, najtemnejši a najepickejšy diel ( ano, videl som trojku ). Suboj s Voldemortom bol nakonci bezchybny a keď padol tak som si povedal v duchu YES :-) 10/10
Avatar (2009)
Dovolim si tvrdit že sa jedna o revolučny film ktory by mal každy filmovy fanušik vidieť. Jediny film kde som na 3D pozeral s otvorenou hubou. Motion-Capture sa naramne podarila. Cenim si u Camerona ( podobne ako pri Titanicu ) tu atmosferu v ktorej je jednoducho profik :-) 9/10
Iron Man (2008)
Downeyho najlepšia roľa. On JE Tony Stark. Nebyť jeho nikdy by som si Iron Mana nepozrel. To by som o veľa prišiel. Malo akcie, ale všetko ostatne je takmer dokonale. Iron Man v každom zabere ukazuje aky je COOL. Podobne je na tom Stark. Jeho vztah s Pepper nema chyby a ich zajomne doťahovanie je jedna z najlepšich veci filmu. Zaporak je pekny hajzlik a to sa tiež cení. 9/10
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Ach jaj, toto je teda pruser. 4/10
Shrek Třetí (2007)
Už to nie je ten Shrek, ale tento film je nehorazna sranda. Na každom druhom slove som sa rehotal. A za to davam 8/10
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Pre mňa najslabší Shrek. Kde je ta sranda ? Preč. Je len dobre že je to "posledna kapitola", lebo keby pokračovali, zničili by všetko. 5/10