Recenze (155)
The Bad Shepherd (2024)
Námět dobrej, škoda zpeacování...
Problém tří těles - Meditátor (2024) (epizoda)
Uvidíme, co bude dál...
Gentlemani (2024) (seriál)
Tak nějak jsem to chtěl po třetím dílu vzdát. Pak jsem se ale ukecal a vcelku to vůbec není špatné, jen tomu chybí trošku rychlejší tempo. Jinak ok.
Poslední šance (2021)
Tohle bezduché a primitivní "dílo"si nezaslouží ani komentář.
Americké obležení (2021)
Kampak ses ztratila Smrtonosná pasti?????
Oderbruch (2023) (seriál)
Neskutečně utahané, bez tempa. Zasloužilo by si to sestříhat minimálně na polovic. Promarněný námět. A čas, především.
Otorvi i vybros (2021)
Jejda Kirille, více takových filmů!!!
Ostrov pobřežních vlků (2022) (seriál)
Výborně!
Predátoři (2010)
Je to docela zdařilé a koukatelné.
Todos los nombres de Dios (2023)
Nechápu, proč amíci, skoro pokaždé pokazí obstojné filmy závěrečným patosem...a udělají z toho limonádu. (Mám tě rád, miluji tě....a bla bla bla, případně pohřeb se státními poctami, vlajkou, salvou), škoda, škoda a ještě jednou škoda, že španělé použili stejné dogma. Příběh dobrý, ovšem strašně mi vadilo, že při chození ulicí byla všechna okna stovek domů zavřená, bez jediného zvědavého občana. Tomu se prostě uvěřit nedá.