Recenze (491)
Dredd (2012)
bezchybný tvrdý techno
Konec básníků v Čechách (1993)
docela pěkně depresivní asi jako neony a prachy
Zkurvená nuda (1997)
takovej americkej acid house pro děti s božím stupidním soundtrackem těch neprůměrnějších devadesátkovejch sraček, haistylem vzatým od těch největších profíků svý doby (tim myslím coal chamber a offspring), všudypřítomnýma náušnicema, pár mrtvolama a postavama prázdnejma jak kelly z ženatý se závazky (která je tam na bonus taky) snad až na tu hlavní a její halucinační noční muru. . ale nějakým způsobem to aspon neni zkurvená nuda a konec správně přes čáru.
Ti druzí (2001)
ještě strašidelnější než naše rodinný album
Putování s dinosaury - Balada o Alosaurovi (2000) (TV film)
tyvole u tohohle jsem jako malej skoro brečel, nechte mě bejt..
Extra život (1997)
tak poslouchej ty zmrde, tohle by byla úplná nádhera ideální, kdybych měl s kým na to koukat..
David Bowie - Lazarus (2016) (hudební videoklip)
nesmírně stylový konec kariéry. polemizovat o tom, jaký by bylo hodnocení, kdyby byl bowie ještě naživu, je bezpředmětný, protože s touhle variantou tenhle klip zkrátka nepočítá
Železná srdce (2014)
solidní řežba se skvělýma charakterama, který vás více či méně během filmu budou nějakým způsobem srát, abyste jim ale na konci stejnak poctivě fandili. co se týče nerealističnosti, jako asi jo, ale ne do míry, kdy by mi to mělo kazit zážitek, některý scény sugestivní a výživný jako prase, takže za mě dobrý... a ten, kdo si chce stěžovat na patos u kategorie "válečný film USA", je regulerní blázen...
Šedá zóna (2001)
"a takhle nakonec skončime všichni. nejdřív vy a potom my. takže není třeba se usmívat.".. to absolutní 'odosobnění' a apatie je nejlepší a zároven nejhorší atribut filmu, takže fakt nevim. nicméně za viděné stojí stopro. závěr je solidní déčko
Zbrusu Nový zákon (2015)
amelie in wonderland.. nefunguje ani jako komedie, ani jako duševni hladitko.. ale je pěkný, že si to každej přebere jak chce a svý diváky si to najde