Poslední recenze (145)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Smutek, kam se tahle série nově nakopnutá Vaughnem dostala. Je to sice lepší než nabubřelá Apokalypsa, původní garda to pořád drží, ale výsledkem je stejně jen naprosto nezajímavá a promarněná záležitost, na kterou zapomenete hned po závěrečných titulcích. 5/10
Dunkerk (2017)
Těšil jsem se, až sem naběhnu z IMAXu, napíšu, že Nolan je bůh a dám jeho filmu zase pět hvězd. Možná se to změní po dalším zhlédnutí, ale zatím to tam bohužel necítím. Jako je to pořád super, IMAX formát využitej na maximum, měřítko obří a herecky i technicky vysoustružený téměř k dokonalosti. Zimmer do toho tepe hned od začátku, intenzita jako prase, ale přesto jsem se ani při závěrečném propojování všech tří linií neposadil na zadek. A to Nolan zatím vždycky zvládal.
Triple 9 (2016)
Nejhorší Hillcoat. Triple 9 je jen slabý odvar ze všech policejních krimithrillerů. Stokrát ohraný příběh kombinuje různá klišé a motivy (mafie, kartely, heisty, korupce atd.) Bohužel film nestojí ani na charakterech, ačkoliv casting vypadá zajímavě. Asi polovina herců má spíš větší cameo, ostatní mají jednorozměrné a neprokreslené role. Pochválit se dá akce, byť taky ničím nevyčnívá. Sama o sobě ale film už nemůže zachránit. Radši si pusťte znovu Sicario nebo Heat.