Oblíbené seriály (10)
Jistě, pane ministře (1980)
Dr. House (2004)
Podfukáři (2004)
Ať žijí rytíři! (2014)
Jistě, pane premiére (1986)
Okresní přebor (2010)
Četnické humoresky (2001)
Columbo (1971)
Domek z karet (2013)
Už se vám někdy stalo. že by se vám naprosto hnusilo to, co hrdina nějakého příběhu dělá, a přesto si nemohli pomoci a potichu mu drželi palce? Mně asi tady poprvé v takové míře - a to hlavně díky Spaceymu. Vynikající provedení od A do Z - tomuto seriálu (kromně morální zvrácenosti) snad nejde nic vytknout.
Pýcha a předsudek (1995)
Skvělé, nádherné - úžasných 5 hodin plných geniálních rozhovorů, skvěle vymyšlených a uvěřitelných postav zahraných snad nejlepším možným způsobem. Prostě paráda, doporučuji všema deseti!