Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Totální láska. Jak jsem jen mohl léta si odpírat zážitek z této epické ságy? Neskutečná jízda!
Zatóiči monogatari (1974)
Česká soda (1993)
Červený trpaslík (1988)
Já, Claudius (1976)
Myslím si že lepší seriál neexistuje. Kam se za Claudiem hrabou všichni moji favorité! Neskutečně levný seriál co se týče kulis a výpravy a přitom tak poutavý , napínavý!! Co herecký výkon to perla a naprostá genialita. Kdo si počká na Johna Hurta v roly Caliguly tak tomu padne čelist:-) I Claudius = čirá genialita a nevýslovný zážitek...