Recenze (930)
Vzpomínky na lásku (2004)
Velice silný film. Neskutečný doják, který jde nemilosrdně na city.
Metropie (2009)
To bylo docela divné. Vizuální stránka ale opravdu zajímavá.
Pravá blondýnka 3 (2009)
Celý film o tom, kdo napsal tahák. DO KOŠE S TÍM!
Uvnitř tančím (2004)
Měl sem docela dost na krajíčku. Doják jako blázen. Skvělý výkon Stevena Robertsona, nedokážu si představit, že by se dokázal mimo záběr chovat naprosto normálně.
Stvoření světa (1957)
"My pláčeme nad cibulí!" :D Až ve svých 20 letech, jsem si všiml, jak je to "nenápadně" komunistické :-O
Starci na chmelu (1964)
Tento film mě nikdy neoslovil. Nemám rád takové ty přehrávané a afektované herecké výkony, a když to navíc vypadá jak z omalovánek, tak to u mě končí. A jak všichni tak strašně rádi pracují!
TRON: Legacy 3D (2010)
Vizuální lahůdka, jaká tu dlouho nebyla. Neskutečné světelné detaily úplně všude, všechno tam svítí a bliká a je to boží. Příběh je ale bohužel docela prostý, scénář má pár hluchých míst a je čas od času předvídatelný.
Repo Men (2010)
Ze začátku jsem si říkal, že by se mohlo jednat o zajímavý film. Zhruba v půli, co tempo filmu jaksi opadlo, jsem byl zklamán z jasně předvídatelného děje a docela nezáživného dění. Mela u "růžových dveří" mé nadšení opět trochu zvedla za účelem, aby ten finiš změnil celé pojetí předchozí půl hodiny filmu. To jsem opravdu nečekal. Lepší průměr.
Medvídek (2007)
Nejvyhozenější peníze v kině.
Pollock (2000)
Docela silné drama. Ed Harris skvělý, ten měl dostat toho Oscara....