Recenze (24)
Malý Sheldon - Schovaný dopis a běžné kolečko zpracovaného masa (2019) (epizoda)
Za mě top mezi season finalle, které ani neměli být season finalle. (kvůli Covit19 se díl 22 nestihl dotočit. Tento díl měl být běžným dílem)
Raubíř Ralf a internet (2018)
2 potitulkové scény.. K filmu: občas nuda, je to natahované. Na druhou stranu celkem zábava hledat v každém záběru různé odkazy/easter eggy. Tuší někdo, co je na IP adrese, co se mihla v titulcích?
Pohádky pro Emu (2016)
Epizoda s morčetem to u mě sráží na nekoukatelnou věc.
Eva tropí hlouposti (1939)
Pro mě nezapomenutelný zážitek promítání v Praze pod viaduktem na Karlíně. Stará promítačka, občas projíždějící vlak. Samotný film nadprůměrně dobrý, komedie, která rozesměje a člověk se u ní necítí trapně jako u některých moderních komedií.
Sherlock (2010) (seriál)
Seriál je výborný, ale jednotlivé díly bych hodnotil různě. 1. série: A Study in Pink 4*, The Blind Banker 3*, The Great Game 5*, 2. série: A Scandal In Belgravia 5*, The Hounds of Baskerville 3*, The Reichenbach Fall 5*, 3. série: Many Happy Returns 5*, The Empty Hearse 4*, The Sign of Three 3*, His Last Vow 3*
Dobrý ročník (2006)
České Bobule se mi líbily víc. Tady jsem se občas nudil.
Predátoři (2010)
Film podobný mnohem starší Kostce. Skupinka zlých je unesena, vpuštěna do jednoho místa, kde si nejdříve nedůvěřují a jdou po sobě. Pak se pohybují po bludišti(pralese), kde čas od času někoho zabijou. Na konci se ukáže, že nejen pasti(predátoři) jsou ti, kteří se je snaží zabít, ale taky někdo z nich.
Přátelé (1994) (seriál)
Oproti Webb bych po shlédnutí seriálu How I Met Your Mother tady jednu hvězdu přidal, ale bohužel to nejde. Tohle je bezkonkurenční seriál, kde je dobrých všech neuvěřitelných 10 sérií. Který jiný seriál to takhle má?
Přestupný rok (2010)
Hodnotím to jako romantickou komedii, která byla velice milá, místy vtipná v nádherném prostředí. Že byl konec od začátku předvídatelný? Ano byl, ale občas nění důležité, jak to dopadne, ale jak se k tomu závěru dostene. Já se bavil.
Doom (2005)
První dvě třetiny dobrý horor. Dal bych i 4 hvězdy, ale ta poslední třetina to hodně kazí. To je na jednu, maximálně dvě hvězdy. Celkem 3.