Recenze (146)
Madam Web (2024)
Madam Web je zatím rozhodně tím nejhorším superhrdinským filmem, jaký kdy vznikl od dob vzniku MCU/Sony's Spider-Man Universe. Madam Web vypadá jako nepovedený pilot superhrdinského seriálu bez pořádné akce. Film navíc má i příšerné dialogy a dementní a nelogický scénář. Tímhle se zároveň omlouvám i podprůměrným Marvels z loňska. 2/10
Marvels (2023)
Tak tohle byla fakt bolest sledovat. Prosím už žádný další film s kteroukoliv z marvels děvčat! 4/10
Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie (2023)
Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie, bohužel nedosahuje kvalit původního seriálu. Bylo ovšem fajn vidět po tolika letech od konce seriálu (2002-2009) téměř celé původní obsazení. Děj se dost vlekl a samotný případ nebyl nijak sofistikovaný, což je velká škoda. Film taky místy působil až příliš depresivně. Přesto bych suma sumárum tento film s detektivem Monkem hodnotil známkou 6/10.
Captain America (1990)
"Kde je péro mé tety?" Nemám k tomuhle filmu co dodat. Pokud chcete vidět opravdu mizerně natočený film podle komiksové postavy, tak prosím. 2/10
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Sly, prosím už tuhle sérii nechej spát. Hodně slabé pokračování postradatelných, které ani nemá cenu komentovat. 4/10
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Moderní reimaginace knížní předlohy E. A. Poea, Pádu domu Usherů v podání Netflixu mě kupodivu vůbec neurazila 7/10
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Po Neganovi a Maggie dostal svůj spin-off i Daryl, jedna z nejpopulárnějších postav původního seriálu. Fun Fact: Postava Daryla se v komiksové předloze vůbec nevyskytuje. 8/10
Farma zvířat (1954)
Miluju knihu George Orwella a o animováném filmu jsem dodnes vůbec nevěděl. Jde o povedené zpracování, tohoto díla. 9/10
Strašidelný dům (2023)
Film s Eddiem Murphym asi viděla většina, tato nová verze mě sice neurazila, ale zároveň ani ničím víc nepřevyšuje onen originální starší film. Stanfield holt není Murphy, přesto díky dobrému zbytku obsazení, je film koukatelný, ačkolv mohl být mnohem kratší. 5/10
Řbitov zvířátek: Pokrevní linie (2023)
Naprosto zbytečný film, který jen těží ze značky "Pet Sematary". Plusové body za hezkou kameru, herci jsou zde nudní jak lidé před výplatou. 3/10