Oblíbené filmy (10)
Schindlerův seznam (1993)
Pro me osobne vrchol dosavadni filmove tvorby. Neuveritelne silny pribeh derouci se pod kuzi kazdemu, kdo ma srdce na pravem miste. Zaroven jeden z nejvetsich hereckych koncertu v dejinach - charismaticky Neeson, presvedcivy a noblesni Kingsley a naprosto demonicky Fiennes. Spielberg timto dosahl absolutniho tvurciho vrcholu.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Film, který mě svým nesmírně hlubokým příběhem donutil zhlédnout závěrečné titulky v slzách.
Americká krása (1999)
Cokoliv napíšu k filmu samotnému už určitě někdo vyslovil přede mnou. Ale to, jak jsem po shlédnutí filmu seděl ješte dobrou čtvrhodinku na p*deli, hlavu plnou toho, co jsem právě viděl, a hlavně pocit, že před námi je svět plný věcí, které stojí za to být objeveny, bylo pro mě jedním z nejsilnějších prožitků, které díky umění a filmu mám.
Ďáblův advokát (1997)
Po Pacinově závěrečném manifestu bych se za jeho Satanem vydal až do pekel horoucích!
Ztraceno v překladu (2003)
.. vtipné, dojemné, hluboké, originální, brilantní.. neobyčejný příběh dvou zdánlivě obyčejných lidí, podpořený velice citlivým herectvím obou hlavních protagonistů, dělá z tohoto dílka něco mnohem víc než jen další kousek z hollywoodské továrny na sny určený pro okamžitou konzumaci ..
Mlčení jehňátek (1991)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Podlehl jsem tomu, vskutku! Tato citlive natocena oslava svobodneho lidskeho ducha me zcela pohltila. A Williams mel toho plesouna dostat!
Soumrak dne (1993)
Drive (2011)
Nejoriginalnejsi romanticky film.