Poslední recenze (18)
Irčan (2019)
Pres tri hodiny totalni nudy. At se na me nikdo nezlobi ale na to co hraje ve filmu za absolutni hereckou spicku je tohle malo. Rozhodne jeden z filmu, ktery uz si nikdy nepustim. A to mi gangsterky nevadi. Jenze tohle je proste nuda bez poradneho pribehu.
První člověk (2018)
Totální strop, totální jízda, totální emoce. Za mě film roku. Dlouho mě takhle neposadilo nic na zadek. Kdyby Holywood neměl potřebu tlačit svojí rasovou agendu a nenatlačil do nominací 2019 snímky o ničem jako Black Panther a BlacKkKlansman tak tenhle film si tam rozhodně zasloužil být a útočit na sošky. Viz. recenze LIMA a Tsunami_X
Alfa (2018)
300 se potkává s Mauglím a Life of Pi. Super scény, ucházející příběh. Za mě hlavně hodně nečekanej konec. Jo a jak už to tak u filmů se zvířátky bývá, žádného klišé se naštěstí bát nemusíte. Naopak.