Recenze (1 900)
Sisu (2022)
Až no to letadlo, kde to trošku absurdně přestřelili, je to hodne solidní jatko jazda!
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Naprosto lahůdkové a dospělé zakončení moc povedené trilogie jako celku. Plné výborné akce, emocí které zlomí i ten nejtvrdší kameň a závěrem jak z přátel. Se Spidošem nejlepší Marvelovka po End Game. Prostě kvalita jakou byste čekali po všech Marvelovkách.
65 (2023)
Ty koky.. taková srajdovina :(. Lákalo to na akci, ale i ta trpí jak pes na úkor peněz a budování vztahu hlavní dvojky, který ale vůbec nefunguje. Spíš je to místama snad i trapňučké. Přitom námětově by z toho mohl být film roku! Jako pitch je to ok, tak snad si toho všimne někdo zhora (ne Emmerich) a překope to někdy to krasojízdy.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Wow. Fakt nechápu jak si Marvel nedokázal pohlídat ten překontrastovaný a přegradeovaný CGI binec. V porovnání s čímkoliv před Infinity War je tohle hrozně obyčejné, neoriginální a efektně nezvládnuté. Ale nemůžu říct že bych se nebavil. Herecky je to super a i ten příběh s Kangem je v pohodě. Jen to zpracování je fakt o třídu neli dvě níž než by asi každý čekal.
Tetris (2023)
Naprosto super! Totální kriminálka.. kvůli tetrisu!! Mega mě to bavilo. A je to skvěle obsazené. Tetris zná snad fakt každý, ale vůbec jsem netušil že je z Ruska a už vůbec ne jaké tahanice za tím stály.
Ve při (2023) (seriál)
Jeden z těch seriálu, který je absolutně nepředvídatelný! Scénáristicky je to hodně hravé. Vývoj dějem a to jak se to celé stupňuje a hrotí s každým dílem do většího extrému je choas a šílenost. Tam kde bych to já dávno zabalil, tam to teprve nabíra koule!
Avatar: The Way of Water (2022)
Neskutečný obraz!! Nic hezčího jsem v kině fakt neviděl. Jinak je to hodnĕ stejné jak jednička. I když voda a vše pod vodou je fakt ukrutně boží, hravé a nové, tak mi v tom všem chyběl wow moment a víc přísnější akce. Sází to hodně na rodinu, jen to dělá líp než Diesel. Ps: taky vám ten konec a útěk z potápějícího se letounu připomínal Titanic?
Moneyball (2011)
Bavilo mě to hlavne díky parádnímu Pittovi. Čekal jsem ale mnohem víc inspirativní příběh. Třeba v porovnání s nedávno viděným Hustle je to slabší.
Dance 100 (2023) (pořad)
Dobré to bylo! Čekal jsem trapárnu, ale fakt mě to bavilo a některé výstupy byly celkem pecička. Palec navrch i za ten system hodnocení, kdy místo poroty hodnotí samotní tanečníci, je fakt super. Ps: Je to místama hodně gay, ale to se dalo čekat když se tančí :D
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
100procentní zábava a jestli to padne do modra tak se fakt nase*u. I když to nejsou Gentlemani, tak je to pořád chytřejší a zábavnější jízda než 80 procent žánrových filmů. Hezky tučné 4* a kloubouček za tu kadenci filmů jakou nám Guy posledních pár letech servíruje aniž by padla kvalita.