Recenze (8)
Říše slunce (1987)
K tomuto filmu som sa dostala úplne náhodne, ale určite bude teraz stáť u mňa na poprednom mieste a v mojej mysli ostane navždy. Cely film som sa ani poriadne nenadýchla, aby som všetko zachytila a nič som neprehliadla.Ešte stale nemôžem uveriť, ako môže niekto niečo takéto natočiť.Napr. scéna Jamieho v havarovonom lietadle. Pre mňa najlepší Spielbergov film.Potešil ma veľmi aj Malkovich, ktorý mi ešte vždy naháňa hrôzu a tiež mladý Ben Stiller, ktorého som asi prvý krát nevidela v komédií.
Out of This World (1987) (seriál)
Zostava mi už len nostalgická spomienka na tento serial a túžba mať tiež taku moc ako hlavna hrdinka, zastaviť čas vtedy, ked to najviac potrebujem.
Miluj blížneho svojho (2004)
Podobné dokumenty a filmy ako Sophiina voľba a Schindlerov zoznam by som zaviedla ako " povinne pozeranie". Niektorých jedincov by to možno nezmenilo, niektorých možno áno.Som veľmi precitlivená na túto tému a aj vždy budem.Veľky kus môjho srdca a rodinného dedictva holokaust vytrhol, takže pozeranie takýchto dokumentov je pre mňa, ako vlkadanie prstov do otvorenej rany.
Smrt přichází v bílém (2003)
Lacna komedia s hororovymi prvkami.
Zápisník jedné lásky (2004)
Velmi sladke a lepkave, doporucujem pre citatelky ruzovej kniznice a fanusikov telenoviel.
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Uzasne. Vrelo odporucam taktiez serial.
Důkaz (2005)
mam rada filmy podobneho druhu. Ale toto bola trosku nuda aj na mna.
Oslík (1955)
Velmi dobry film o tom, ako sa clovek nema vzdat nech sa stane cokolvek.Sice v tomto filme sa jedna o existencne problemy, odkaz je jednoznacny. Clovek by nikdy nemal upadat na duchu.