Recenze (370)
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
To nejlepší ze zfilmovaných Mayovek bezpochyby.
Kráska v nesnázích (2006)
Slizkej Ríša ten opravdu nemá chybu, bez něj by film nejspíš za moc nestál.
Ve stínu (2012)
Solidní detektivka s jako vždy skvělým Trojanem. Potěší i mezinárodní účast v podobĕ Sebastiana Kocha.
Vlkodlak (1941)
Průměrný horor jako většina z 30-40 let dnes už to ničím neohromí, ale ani neurazí. Rychle to uteče a masky jsou víc než dobrý. Každopádně lepší než dnešní trapárny s partičkama středoškoláků.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Akční nářez, který vás připoutá a pustí až se závěrečnými titulky. A k tomu jsem se zasmál víc jak u kde jaké komedie, třeba jako u neskutečně vtipném cameu Norrise. Na plnej počet to není, ale 4* to jsou s přimhouřeným nostalgickým okem určitě.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Tato série má bohužel, co se týče kvality, neustálou sestupnou tendenci... Nejslabší díl. (zatím?) .
Poupata (2011)
Optimismus v tomhle filmu nehledejte. Ponurý, šedivý, ultradepresivní a to všechno kvalitně natočený. V našich končinách nadprůměrný snímek.
Tři mušketýři (2011)
Další v řadě klasik sprasených po americku, už tam chyběly snad jen samopaly a vlajka...
Temný rytíř povstal (2012)
Nemám slov epické!!! Ale co je hlavní - důstojné zakončení jedné velkolepé série.
Hranaři (2011)
Nesmyslný propletenec postav a děje, snaha o dramatičnost je spíše k smíchu.