Recenze (370)
Šlechetné srdce a šlechtické korunky (1949)
Moc zábavnej film, takový už dnes nenatočí....
Maurice Richard (2005)
Moc filmů s hokejovou tématikou není a o NHL už vůbec ne, přitom se tam odehrálo mnoho příběhů, který by stálo za to natočit. Tenhle patří k těm nejlepším co jsem ze sportovních filmů viděl.
Amazing Spider-Man (2012)
Pro mě velmi příjemné překvapení letošního léta.
Lucie v opeře (2002) (koncert)
Koller a spol. v nejlepší formě, škoda je že to bylo skoro naposled...
Povinnost a čest (2012)
Řemeslně dle mého bez chyby, ale pro neznalého a svátečního diváka těchto (asi?) v současnosti odehrávajících, válečných filmů to může být ukecanější a místy poněkud nudný (znalci nechť prominou tyto mé nedostatky, které asi brání správnému prožitku a lepšímu hodnocení u tohoto snímku...).
Sloní muž (1980)
I pro mě bezpochyby to nejlepší co jsem zatim viděl od Lynche.
Hanebný pancharti (2009)
Tomu se říká dokonalost. Klaním se PANE režisére.
Panic je nanic (2006)
Tahle sračka je nanic...
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
O chlup slabší než předešlý díl, ale stále drží laťku hodně vysoko.
Sám doma (1990)
Přehnaná, ujetá, ale dodnes neuvěřitelně zábavná podívaná.