Poslední recenze (8)
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Čekal sem mnohem více...
We Are Your Friends (2015)
Za mě jednoznačně výborná oddychovka s dobrou muzikou svižným dějem,který není zbytečně vyhrocený a tlačící na pilu takže za mě určitě jeden z lepších filmů.
Tři bratři (2014)
Pro mě jednoznačně jedno z největších zklamání absultně bez jakéhokoliv nápadu zápletky dobrodružství zajmavých zvratů v ději,na pár slušných hereckých výkonu jedna hvězda a může být pan svěrák rád rozhodně nepovedené až trapné.