Recenze (773)
Hon na čarodějnice (2011)
Mám rád středověké filmy tohoto typu.O krapet horší,jak Van Helsing,ale i tak dobrá podívaná.
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Jenom 36%?! Co je tohle za národ.Za mě 60%.
Boj o oheň (1981)
Do tohodle filmu se Opičák Perlman opravdu hodil.Potřeboval vůbec líčení?
Třináctý příběh (2013) (TV film)
Mysteriózní snímek s celkem obyčejnou,ač pro mě nečekanou pointou.
Ég man Þig (2017)
Já myslím,že celkem dobrý.Dobrý je za tři,ale lepší tři v tomhletom případě.
Pečeť vraha (2003)
78%?Mě to místama připadalo jako komedie.Ty jejich kopance ty kráso.....2 hvězdičky,víc si tohle nezaslouží.
The Florida Project (2017)
Film o zasranejch sockách,ktererý bych nejradši sešvihal karabáčem.
Šedovlasý pán (2007)
Průměrný tv film.Neurazí,ale ani nijak neohromý.
Dvojnásobná vražedkyně Lizzie Bordenová (2014) (TV film)
Jedná se sice o tv film,ale Christina Ricci tomu dává vyšší úroveň.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Film nebyl úplně špatný,ale je horší jak jednička.Některé věci zde byly opravdu přehnané.Například robotičký psi byly opravdu trapní.Stejně jako ve Wolfnsteinovi,ale dětem se to bude líbít.