Poslední recenze (446)
Fargo - The Tragedy of the Commons (2023) (epizoda)
Po první epizodě jsem nadšený,ptotože to má velice dobrý rozjezd.Mám rád první tři série,ale ta čtvrtá byla obrovské zklamání,proto jsem za tohle rád,ale uvidíme jak se vyvinou další epizody.
Poslední nás zachrání (2015)
Je to sice konina,ale docela jsem se u toho bavil.
Téměř dokonalá tajemství (2019)
Viděl jsem původní italskou verzi,pak tu českou a až teď jsem se propracoval k té německé.No a jsem celkem spokojený.Hlavně mám radost za ten jiný závěr filmu.
Poslední deníček (3)
:-)
Můj favorit