Recenze (113)
Kdo přežije - Cagayan (2014) (série)
Konečně....Konečně po dlouhé době řada bez navrátilců. Už jsem měl těch okoukaných xichtů pokrk. Tohle byl závan čerstvého vzduchu do té bídy co se v posledních několika řadách odehrávalo. Doufám, že se z toho ponaučí a udělají zase několik řad čistě s nováčky.
Rumový deník (2011)
Filmy s Deppem asi nadobro vzdávám. Už po několikáté velké zklamání a to to vždycky vypadá docela nadějně. Od takového hereckého obsazení jsem čekal trošku víc. 45%
Muž na hraně (2012)
Nebýt toho kýčovitého happyendu dal bych 4*. 65%
Hra na hraně (2013)
Zajímavý námět, ale trochu lajdácké zpracování. Je to takové neslané nemastné. 60%
Budoucnost nejistá (2013)
FIlm mě přilákal na téma 3. světové války, a co z toho vzniklo? Romantická sračka, jejíž hlavní aktéři jsou bratranec a sestřenice. WTF? A to začátek vypadal docela slibně.
Vejška (2014)
Lehké zklamání. Oproti Gymplu šla kvalita dolů, alespoň co se vtipu týče, táhne to převážně jen Kraus a to nestačí. Každopádně Mádlova vychytávka u zkoušky by se mi taky hodila :D 60%
Africká Královna (1951)
Krásně natočený film z afrického prostředí z období 1. světové války, kde dvojice obyčejných lidí, plujících na chatrné loďce se snaží potopit německou válečnou loď. Bogart je naprosto skvělý a oskara si zasloužil právem. Katharine Hepburn jsem nikdy moc nemusel, ale tady mi nevadila. A celkově jako dvojici jim to funguje perfektně. 85%
Cizinec (2010)
Bohužel ani krásné záběry z Benátek mě nepřesvědčily jít přes 50%.
Hitler kaput! (2008)
Několik vtípků bylo originálních, třeba mistrovství světa v hajlování bylo skvělé! :D 45%
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Řekl bych, že je tento film lehce nadhodnocený. Ne, že by se mi nelíbil, líbil se mi hodně, ale sráží ho ta nesmyslná "americká" zápletka, která se jen stěží mohla za 2. světové války odehrát. Na staré válečné klasiky z 50. a 60. let to prostě nemá, i když hodnocení říká něco jiného. Nicméně musím podotknout, že vylodění v Normandii zde bylo naprosto špičkové. 85%